onsdag den 25. juli 2012

"Young Adult": Bries videointerview med Charlize Theron!

Som nogle af jer vil huske, interviewede jeg komikeren Patton Oswalt, da han var biografaktuel med Jason Reitmans film "Young Adult".

I den syrlige dramakomedie brillerede Charlize Theron i hovedrollen som den smukke, men dybt usympatiske og selvoptagede Mavis Gary.

Brie vs. Charlize Theron, november 2011 © Brian Iskov

Som det fremgår af ovenstående billede, fik jeg også audiens hos den skønne Charlize, da jeg lavede mine interviews i New York i november 2011. Desværre måtte jeg love det dameblad, der havde førstehåndsret til mit interview med Charlize Theron, at jeg ikke ville bruge citaterne i andre medier i forbindelse med filmens biografpremiere.

I sidste uge udgav Paramount endelig "Young Adult" på dvd og blu-ray i Danmark, og det er således med stolthed, at jeg nu, med en del forsinkelse, kan præsentere mit aldrig før udgivne videointerview med Charlize Theron for jer!

EKSKLUSIVT FOR BRIES BLOG-O-RAMA:
Brie interviewer Charlize Theron
om "Young Adult", god opførsel og om at bevare jordforbindelsen i Hollywood



Og fordi sommeren traditionelt er årstiden for genudsendelser, får I også lige mit interview med Patton Oswalt endnu en gang:

EKSKLUSIVT FOR BRIES BLOG-O-RAMA:
Videointerview med Patton Oswalt
om "Young Adult" og "Killing George Lucas"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar